środa, 7 marca 2018

Bociany wróciły!


„Biały bocian” pojawił się w Lidlu, ma doskonałą cenę – 24 zł (zdarzyło mi się go kupować i za 36 zł) i jest w wersji bio. Dostał certyfikat od firmy COBICO i Polmos Bielsko-Biała zajmuje się teraz przetwórstwem produktów rolnictwa ekologicznego. Co to oznacza w praktyce nie mam pojęcia, podobno nie używają chemii przy uprawie zboża. Producent nadal unika przyznania się jakich zbóż używa do produkcji, pan Gołębiewski twierdzi, ze kukurydzy, inny bloger napisał, że jest to mieszanka zbóż z udziałem kukurydzy. Ja bym opisał smak jako przyzwoitą żytniówkę. Poza tym mam miłe wspomnienia związane z Bocianem z Sandomierza, ale o tym potem.

2 komentarze:

  1. Co jest z tym Sandomierzem? Nie pierwszy raz o nim wspominasz. Czekam na relację, bo wybieram się tam pod koniec kwietnia. Może podrzucisz trochę info gdzie można wypić coś ciekawego?

    OdpowiedzUsuń